پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
میزبانی فرهنگسرای نهج‌البلاغه از هنرمندان عکاس:
سومین نمایشگاه گروهی عکس هنر سوم به میزبانی فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار میشود.
سومین نمایشگاه گروهی عکس «هنر سوم» برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه سومین نمایشگاه گروهی عکس «هنر سوم» به همت مجموعه عکاسان هنر سوم در فرهنگسرای نهج‌البلاغه و نگارخانه آفتاب برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه با موضوع هنر رنگی و با هدف شناساندن عکاسان خوب و با استعداد و معرفی کردن آنها برگزار می شود. نمایش 28 اثر جدید که از میان 200 عکس انتخاب شده بخش اصلی این نمایشگاه است که با مدیریت دانیال آب پیکران برگزار می شود. آثار منتخب حاضر در این نمایشگاه از شهرهای مختلف کشورمان از جمله تهران، رشت، آستارا، اصفهان، لرستان، مشهد، همدان، آمل، تبریز و.... است و همچنین تعدادی از آثار استاد محمدامین کجوری در کنار عکس های دیگر هنرمندان به نمایش درمی آید.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس «هنر سوم»، پنج شنبه 2 آذرماه از ساعت 15 در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود و این نمایشگاه تا 8 آذر ماه دایر خواهد بود. محمد امین کجوری از سال 1386 به تالیف و تدریس عکاسی در حوزه هایی چون عکاسی پیشرفته، عکاسی دیجیتال و فتوشاپ اشتغال دارد و تاکنون نمایشگاه های متعددی را برگزار کرده است.

نظر شما