پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
«آشغال مرد» عنوان نمایشی است که از سوی هنرجویان کلاس بازیگری «تینو صالحی» در پردیس تئاتر تهران به مدت 3 روز به صورت رایگان به روی صحنه می‌رود.
«آشغال مرد» در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  «آشغال مرد» عنوان نمایشی است که توسط هنرجویان کلاس‌های بازیگری پردیس تئاتر تهران و با طراحی و کارگردانی تینو صالحی آماده شده است و به زودی از 8 آذرماه به مدت 3 روز بر روی صحنه خواهد رفت.
 این نمایش حاصل تلاش و پایان دوره آموزش بازیگری با حضور «تینو صالحی» در پردیس تئاتر تهران است که با بازی «فاطمه ساری»، «غزلنار عزیزی»، «کسری کنعانی»، «مانیا مالکی»، «ملینا نادری»، «ثمین تدینی»  و «پرهام جنگ» از هشتم تا دهم آذر ساعت 19 در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.
نمایشنامه آشغال مرد به نویسندگی «ماتئی ویسنی‌یک» با ترجمه «احسانه نوع پرست» در واقع روابتی انتزاعی از جهان امروز است. در این نمایش برای فرار از رک گویی طبیعت جانوری را در تشبیه جامعه بشری نمو داده است و ...
این نمایش ضمن اجرا برای اعضای خانواده هنرجویان برای عموم آزاد است، علاقمندان به دیدن این تئاتر می‌توانند به صورت رایگان برای دیدن این نمایش در سالن استاد مشایخی حاضر شوند.
گفتنی است ، یکی از رویکردهای پردیس تئاتر تهران آموزش و برگزاری دوره‌های بازیگری در این مجموعه هنری با حضور چهره‌های بازیگری سینما ، تئاتر و مدرسان تئاتر است، حضور افرادی همچون «محسن قصابیان»، «مریم کاظمی»، «فرهاد بشارتی» و «تینو صالحی» سبب شده است تا نوجوانان و جوانان علاقمندان به هنرهای نمایشی در این دوره ها حضور یابند.
برای اطلاع از کلاس‌های بازیگری پردیس تئاتر تهران می‌توانید با شماره 96657607 در وقت اداری تماس بگیرید.

نظر شما