پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
مدیرعامل و جمعی از مدیران باغ کتاب تهران در بازدیدی که ششم آذرماه از پارک علم و فن‌آوری پردیس و شرکت فن‌آموز داشتند، از تجهیزات جدید علمی برای نوجوانان رونمایی کردند.
هدف از راه‌اندازی مجموعه‌های علمی در باغ کتاب،درآمدزایی نیستبه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، مدیرعامل و جمعی از مدیران باغ کتاب تهران در بازدیدی که ششم آذرماه از پارک علم و فن‌آوری پردیس و شرکت فن‌آموز داشتند، از تجهیزات جدید علمی برای نوجوانان رونمایی کردند. 
این توسعه فن‌آوری علمی به سفارش باغ کتاب تهران بوده و در هفته آینده دو عدد از این دستگاه‌ها به این باغ منتقل خواهد شد.
در حاشیه این بازدید مجدی گفت: هدف از راه‌اندازی مجموعه‌های علمی، صرفا درآمدزایی نیست. ما به دنبال ایجاد لحظاتی خوش برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم که استفاده هر چه راحت‌تر و بهتر از باغ علم نوجوان را برایشان فراهم کنیم.
مدیر عامل باغ کتاب افزود: آن‌چه که می‌تواند به جذابیت و افزایش لذت بازدید این‌گونه مراکز اضافه کند حضور راهنماهای دلسوز و متخصص است تا بتوانند در قالب فرایندی بازی‌گونه مفاهیم علمی گنجانده شده در این تجهیزات علمی را به مخاطبان خود منتقل کنند.
امیدواریم این توانمندی و دانش ایجاد شده در باغ کتاب تهران به دیگر نقاط کشور تسری پیدا کند. 
در این بازدید، مجید صادقیان، قائم‌مقام باغ کتاب تهران بر لزوم جامعیت پیدا کردن سایر شاخه‌های علوم مانند شیمی و زیست‌شناسی در باغ علم نوجوان به منظور تبدیل شدن این باغ به یک زیست‌بوم علمی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به ارتباطاتی که با دکتر دهقانی معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور و دکتر حق‌جو معاون توسعه فن‌آوری معاونت علمی و نیز ستاد توسعه صنایع خلاق برقرار کرده‌ایم در مسیر توسعه هر چه بیشتر باغ علم نوجوان هستیم.

 
نظر شما