جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
فرهنگسرای ارسباران در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه با اجرای نمایشنامه‌خوانی «پادشاه زنده است» میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است.
نمایشنامه‌خوانی «پادشاه زنده است»؛ نگاهی متفاوت به مکبثبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشنامه‌خوانی «پادشاه زنده است» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۳ و ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

اجرای این نمایشنامه‌خوانی را که نگاهی متفاوت به نمایشنامه «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر دارد، گروه هنری مدیوم به کارگردانی مرصاد غنی‌آبادی بر عهده دارد.

سارا تفرشی‌نژاد، فاطمه حبیب‌زاده، امیرعباس حیدری، سارا رضایی، نوید عصمتی، مدیسا غنی‌آبادی، بهزاد قزلباش، ماه‌بانو کیانیان، امیرحسین گودرزی و زهرا نورانی نقش‌خوانان نمایشنامه‌خوانی «پادشاه زنده است» خواهند بود و معصومه توپچی دستیار کارگردان، محمد لهاک مجری طرح، محمدرضا میرچی سرمایه‌گذار و امیرعباس حیدری تهیه‌کننده آن هستند.

 حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما