جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
دومین جشنواره« نوجوونیم» با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای نوجوانان کنشگر و فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی از یکم تا سی‌ام آذرماه در فرهنگسرای رازی برگزارمی شود.
فراخوان دومین جشنواره««نوجوونیم »در فرهنگسرای رازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای رازی به جهت امیدآفرینی و کشف و شناسایی استعداد‌های نوجوانان کنشگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و... اقدام به برگزاری جشنواره نوجوونیم کرده است.
 در اولین جشنواره نوجوونیم که سال گذشته با حضور بیش از 4500 نوجوان شهر تهران برگزار شد،  تعداد 22 نفر نوجوان مستعد به مرحله نیمه نهایی و در نهایت تعداد 5 نفراز این نوجوانان کنشگر به مرحله نهایی رسیدند که سر آغازی بر حضور مستمر و تاثیرگذار این نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی می باشد.
نوجوانان علاقمند به ثبت نام و حضور در این مسیر کنشگری می توانند به فرهنگسرای رازی به نشانی: خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی  مراجعه یا با شماره تلفن:09231056398 جهت ارسال آثار در پیام رسانهای ایتا ، روبیکا و بله وجهت تماس  با شماره تلفن : 55423353 تماس حاصل کنند.
گفتنی است آدرس فرم افزار  ثبت نام دومین جشنواره نوجوونیم nojavoonim.farhangsara.ir می باشد.

نظر شما