پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» در پنجاهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «قاتلان ماه کامل» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۷ در پنجاهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود. 

فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» یک فیم جنایی، درام، رازآلود، تاریخی، وسترن و هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است؛ فیلمنامه این فیلم را اریک راث و مارتین اسکورسیزی بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن به نگارش درآوره و ستارگانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد کارشناس حوزه سینما و امیر قادری سردبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در پنجاهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین با مراجعه به سینماتیکت می‌توانند با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنند. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.
نظر شما