شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
نمایشگاه انفرادی نقاشی رویش با مجموعه پرتره‌های شیلا بالی در نگارخانۀ پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

پرتره با تکنیکهای متنوع در نمایشگاه انفرادی رویشبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه تخصصی پرتره با عنوان «رویش»، از مجموعه آثار هنرمند نقاش، شیلا بالی، از ساعت 16، یک‌شنبه 19 آذر 1402، در نگارخانۀ پردیسان فرهنگسرای فردوس افتتاح خواهد شد.

به گفته شیلا بالی، نمایشگاه رویش با هدف به تصویر کشیدن سبکهای متنوع و تکنیکهای مختلف در نقاشی پرتره برگزار می‌شود و در آن، 38 تابلوی پرتره که همگی آنها از یک فرد انتخاب شده، ارائه خواهد شد. در نمایشگاه رویش، قرارگیری کارهای رئال در کنار آثار مینیمال، نمایش حرکتی از واقعیت به سمت انتزاع است.

شیلا بالی، دانشجوی کارشناسی مهندسی معماری، با دو سابقه تدریس نقاشی به کودکان است. آثار وی در تکنیکهای سیاه قلم، اکریلیک، آبرنگ، مدادرنگی و گواش خلق شده‌اند. در سابقه‌ی فعالیتهای هنری بالی، علاوه بر آوزش، تصویرگری کتاب کودک و حضور در نمایشگاه گروهی نیز دیده می‌شود.

نمایشگاه انفرادی شیلا بالی با عنوان رویش، از 19 تا 30 آذر 1402، به جز روز جمعه، از ساعت 10 تا 16، در نگارخانه پردیسان، میزبان هنرمندان و دوستداران هنر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانۀ پردیسان، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000303 تماس بگیرید.

نظر شما