شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
نمایشگاه گروهی نقاشی ایرانی با عنوان «نگاه» جمعه ۱۷ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی ایرانی «نگاه» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشی ایرانی با عنوان «نگاه» جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا ۲۳ آذرماه در نگارخانه‌های ۲ و ۳ این فرهنگسرا پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

در این نمایشگاه که رایا همتی نمایشگاه‌گردانی آن را بر عهده دارد، آثار تذهیب، نگارگری و گل و مرغ از راحله اسماعیلی‌تبار، نازنین چهره‌پوش، ریحانه زمانی، شادی دولت، روشنک شیرمحمدی، لیلا صمدی، مهناز صلاح‌جو، آسیه گونه‌زاده، محبوبه نفری قلعه و رایا همتی به نمایش در می‌آید.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: هنر اصیل ایرانی با سابقه دیرینه خود و با عبور از فراز و نشیب‌های بسیار، در دوران معاصر جایگاهی والا به خود اختصاص داده است. در این میان هنر نقاشی ایرانی به عنوان یکی از کهن‌ترین هنرهای بشری، در ارتباطی تنگاتنگ میان هنرها بوده و در تکامل سایر هنرها نقش بسزایی را ایفا کرده است. نقاش ایرانی در تمام ادوار با خلق آثار خود در پی رسیدن به کمال و معرفت قدم برداشته و چنان زیبایی را به نمایش گذاشته که مورد ستایش همگان واقع شده است و با هر قاب از اثر خویش عالم درونی خود را در نظر ما عیان می‌دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۳ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما