شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۳۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
با هدف انتخاب نوجوانان فعال حوزه‌های فرهنگی شهر تهران
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فراخوان دومین جشنواره «نوجوونیم» را با هدف شناسایی و انتخاب دانش‌آموزان فعال و علاقمند به فعالیت‌های کنشگرانه فرهنگی در شهر تهران منتشر کرد.
فراخوان دومین جشنواره «نوجوونیم» منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد با هدف شناخت حداکثری ظرفیت‌های نوجوانان مستعد و علاقمند به فعالیت‌های کنشگرانه و ایجاد بسترهای تربیتی برای نوجوانان فعال، دومین جشنواره «نوجوونیم» را برگزار کند.
این جشنواره در محورهای فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی و علمی و فناوری برای مشارکت و ایجاد رقابت نوجوانان متوسطه اول و دوم در مناطق ۲۲گانه طراحی شده است.
نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه در محورهای جشنواره می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
نوجوانان تهرانی می‌توانند تا ۲۳ آذر با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۷ و یا از طریق سایت nojavoonim.farhangsara.ir ضمن دریافت لینک فرم ثبت‌نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند.
پس از پایان مهلت مقرر ثبت‌نام، با برپایی جلسات کمیته داوری در هر منطقه، ۱۱۰ نوجوان برتر مناطق مشخص و در مراسم اختتامیه مرحله اول تقدیر می‌شوند.
نخستین جشنواره «نوجوونیم» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی نوجوانان برگزیده در عرصه‌های هنری، رسانه‌ای، فرهنگی، ادبی و ... در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شد که بناست از ظرفیت این نوجوانان در ترکیب اعضای دبیرخانه و تیم اجرایی دومین دوره جشنواره «نوجوونیم» استفاده شود.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavoonim.farhangsara.ir در دسترس عموم است
نظر شما