جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
به مناسب ایام فاطمیه برگزار می‌شود
«زنی به بلندای تاریخ» عنوان نمايش مذهبي و روایت گوشه‌ای از زندگی پربار حضرت زهرا(س) است که به مناسبت ايام فاطميه از سوي کانون نمايش فرهنگسراي خاتم(ص) به روی صحنه می‌رود.

نمایش «زنی به بلندای تاریخ» در فرهنگسرای خاتم(ص)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمايش زنی به بلندای تاریخ کاری از گروه نمایش حورا به نويسندگي و کارگردانی لیلا صالحی است که به سيره حضرت زهرا(س) در پاسداري از حريم ولايت پرداخته است. در این نمایش ماجراي پشت درب خانه آن حضرت به تصوير کشيده و در ادامه به جريان غضب شدن فدک می‌پردازد و در نهايت به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ختم مي شود.

گروه نمايش حورا فرهنگسرای خاتم(ص) بیش از 10سال است که در زمينه نمايش مذهبي فعاليت دارد و در برنامه‌هاي مختلفي در مدارس، حوزه‌هاي علميه، دانشگاهها و حسينيه ها به سرپرستي زهرا صالحي حضور داشته است .

نمايش«به بلندای تاریخ» روز یکشنبه 19 آذرماه جاری ساعت 15 در سالن آمفي تئاتر خاتم(س) به نشاني شهرک وليعصر(عج)، انتهاي خيابان حيدري جنوبي، خيابان پژاند، بوستان لواساني، اجرا مي شود و علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره 66207068 تماس بگيرند.

نظر شما