شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان در پانصد و نود و نهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «جنگل پرتقال» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» ساخته آرمان خوانساریان یکشنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و نهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور آرمان خوانساریان (نویسنده و کارگردان)، میرسعید مولویان (بازیگر)، سعید قطبی‌زاده (منتقد مهمان) و کورش جاهد (کارشناس مجری) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفق بعد از سال‌ها بیکاری معلم دبیرستان شده، او برای حفظ شغل تازه‌اش ناگزیر به ارائه اصل مدرک تحصیلی است. سهراب بعد از ۱۵ سال به شهر دانشجویی‌اش بازمی‌گردد اما این سفر آن طور که او فکر می‌کرده پیش نمی‌رود.

میرسعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی‌بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی درام و عاشقانه هستند که فیلم محبوب منتقدان و سینماگران است. 

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت ایران‌تیک مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما