پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کارگاه هنر گلچوب با حضور استاد محمد مهدی حکیم الهی از ۲۱ تا ۲۳ آذرماه ساعت ۱۷ در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه هنر گلچوب با حضور استاد محمد مهدی حکیم الهی(خوانساری) با حضور دانش‌آموزان از ۲۱ تا ۲۳ آذرماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

هنر گلچوب، خلاقیتی ذهنی و برگرفته از قوه ابتكار یک هنرمند است كه با استفاده از دانه، ‌هسته، حبوبات، بذرها، برگ، ساقه، ریشه درختان و به طور كلی مواد طبیعی و هرچیز كوچک و به ظاهر بی اهمیت، بر روی یک تكه چوب نقش می‌بندد.  

این هنرمند ابداع‌گر هنر گلچوب كه از اهالی قدیمی شهر ری و متولد سال ۱۳۳۲ و از کارآفرینان نمونه کشور از شهرستان خوانسار است، وی در سال ۱۳۸۵ هنر گلچوب را ابداع کرده و تاكنون بیش از ۴۰۰ اثر خلق کرده و آثار هنری خود را در فرهنگسراهای مختلف از جمله پایداری، فردوس، شفق، شهر، ‌معرفت، فجر، ملل و... در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما