پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
با حـضور ۴۰ مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن
نمایش «خادم الزهرا(س)» با حضور مادران و دختران کانون فاطره، همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن روی صحنه می‌رود.
نمایش خادم الزهرا(س) در « سـوگ ریحـان»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایش با حضور ۴۰ مادر و دختر ۵ تا ۵۰ ساله، در قالب حرکات پیرامید و سرود توسط گروه فرهنگی هنری فاطره به سرپرستی و کارگردانی زینب چیتگری و همکاری سارا آبیار،  زندگی‌نامه «فضه نوبیه»، خدمتگزار حضرت فاطمه زهرا(س) را بیان می‌کند.

برپایی موکب پذیرایی خواهران قرارگاه منتظران و مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) همراه با هنرنمایی ۴۰ دختر و مادر در نمایش یاد شده، از بخش‌های ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» است که سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور خانواده معظم شهید محمد یوسفی در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. 

ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی جوانان و معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بانوی بزرگ دین اسلام و تشیع، در حوزه‌های مختلفی چون برگزاری مجالس روضه‌خوانی، خوانش کتاب‌های مرتبط با زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها، شب شعر و ... با همکاری و هم‌اندیشی اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسراها، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به نشانی میدان بهمن خیابان شهید وفایی فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های کانون فاطره می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های (بله و ایتا) به نشانی @khademeroghayeh اقدام کنند.

نظر شما