پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
انیمیشن سینمایی «شانس» چهارشنبه ۲۹ آذرماه با دوبله همزمان در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.
نمایش و دوبله همزمان انیمیشن «شانس» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، انیمیشن سینمایی «شانس» چهارشنبه ۲۹ آذرماه ساعت ۱۸ با دوبله همزمان در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

انیمیشن «شانس» به کارگردانی پگی هلمز و نویسندگی کیل موری محصول ۲۰۲۲ اسپانیا و آمریکاست و در خلاصه داستان آن آمده است: «شانس» داستان دختری به نام سم گرینفیلد است که بدشانس‌ترین آدم دنیاست. او ناگهان سر از سرزمین شانس در می‌آورد که هیچ کس از وجود آن خبر ندارد. حالا سم باید برای برگرداندن بخت خود با موجودات جادویی آنجا متحد شود.

دوبله این انیمیشن بر عهده استودیو ساندو است و ابراهیم ربیعی کارگردانی اجرا را بر عهده دارد. پردیس اسدپور، ابراهیم ربیعی، ارشیا شریعتی، یگانه رمضانی، میثم کبیری، اکرم عبدی، امیرحسین بیگ‌پور، امیرحسین سعیدنژاد، فرانک ملکی، محمد طباطبایی و سپهر ابوفاضلی گویندگان و یگانه رمضانی مدیر دوبلاژ این اجرا هستند.

در این برنامه که برای افراد بالای ۶ سال پیش‌بینی شده است، پس از نمایش فیلم، گویندگان قسمت‌هایی از آن را به صورت زنده دوبله می‌کنند و سپس یک مسابقه دوبله نیز برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این برنامه می‌توانند به تیوال مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ پاسخگوی پرسش‌های شهروندان است.
نظر شما