شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
نمایشگاه نقاشی «بوی خاک و کاهگل» جمعه ۲۴ آذرماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی «بوی خاک و کاهگل» در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی «بوی خاک و کاهگل» جمعه ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا پنجم دی ماه میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

در این نمایشگاه آثاری از وحید پریور به نمایش در می‌آید. پریور متولد ۱۳۴۸ دانش‌آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه سوره است که ۳۵ سال سابقه فعالیت هنری و تدریس در آموزشگاه‌ها با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داراست.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: کوچه‌باغ‌های تو در توی گذشته، عطر خوش کاهگل‌های به رنگ آغشته، پنجره رو به حیاط ذهنم را می‌گشایم تا وجودم پر شود از نهایت رنگ و طرح و نقش و سرمستی زندگی را تجسم می‌کنم، من به اعجاز معتقدم، به این شروع دوباره آشتی با طبیعت. بر آن شدم تا با برپایی این نمایشگاه حال خوب دل خویش را با حال دلتان پیوند زنم، دستان گرمتان را می‌فشارم و از حضورتان بسیار مسرورم.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پنجم دی ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما