پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
فیلم سینمایی «بر باد رفته» در پنجاهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «بر باد رفته» چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۷ در پنجاهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم سینمایی «بر باد رفته» محصول ۱۹۳۹ آمریکا فیلمی عاشقانه، تاریخی و حماسی به کارگردانی ویکتور فلمینگ و با بازی کلارک گیبل و ویوین لی است که برنده ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

در این نشست نسخه‌ای باکیفیت و دوبله‌شده به مدیریت خسرو خسروشاهی به نمایش در می‌آید که در آن حسین عرفانی به جای کلارک گیبل و رعفت هاشم‌پور به جای ویوین لی صحبت کرده‌اند.

این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد کارشناس حوزه سینما و امیر قادری سردبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در پنجاهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین با مراجعه به سینماتیکت می‌توانند با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنند. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.
نظر شما