شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۶۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
نمایشگاه خوشنویسی «حال خوش نستعلیق ۱» با نمایش آثار قاسم ثابتی جمعه ۲۴ آذرماه در نگارخانه ۲ فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه خوشنویسی «حال خوش نستعلیق ۱» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی «حال خوش نستعلیق ۱» با نمایش آثار قاسم ثابتی جمعه ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه ۲ فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

قاسم ثابتی دارای مدرک فوق ممتاز خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران و مدرس خوشنویسی است که فعالیت در رشته خوشنویسی را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. او این هنر را نزد استادانی همچون مرحوم فتحعلی واشقانی، علی مرزی، سیاوش حسینی، عبدالرضا حسینی گرگانی، علی طوفانی و علی خیری فرا گرفته است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه که به نمایش و فروش تابلوهای سیاه‌مشق رومیزی اختصاص دارد، آمده است: و ما می‌خواهیم دوباره به زندگی‌تان بدمیم روح دوباره و دور کنیم حسرت زیبایی را. می‌خواهیم دوباره زیبایی چشمانتان باشیم نه دیوارآویز موزه‌های فراموشی، نهان‌خانه‌های بی‌تماشا و رخ‌نمای تالارهای پرتکلف. به دیدن ما بیایید خواهید دید می‌توانید دوباره به خانه خودتان و چشمان هر کسی که دوستش دارید زیبایی ببخشید با حال خوش نستعلیق...

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارم دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه ۲ فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما