پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
فیلم سینمایی «اپنهایمر» یکشنبه سوم دی ماه در ششصدمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «اپنهایمر» در ششصدمین نشست باشگاه فیلم تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در پی استقبال چشمگیر مخاطبان از نمایش و نقد فیلم سینمایی «اپنهایمر» در پانصد و نود و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران، ویژه‌برنامه ششصدمین نشست باشگاه فیلم یکشنبه سوم دی ماه ساعت ۱۷ با نمایش آخرین ساخته کریستوفر نولان به همراه نقد و بررسی با حضور کورش جاهد کارشناس سینما برگزار می‌شود.  

فیلم سینمایی «اپنهایمر» محصول ۲۰۲۳ آمریکا در گونه بیوگرافی، درام و تاریخی است که به زندگی جی.رابرت اوپنهایمر فیزیکدان نظری آمریکایی می‌پردازد که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته می‌شود.

«اپنهایمر» دوازدهمین فیلم نولان به حساب می‌آید که توانسته به فروشی معادل ۹۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند. کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، کیسی افلک و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصدمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم‌ ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما