پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کنسرت «سِحر سَحر» به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج یکی از موفق‌ترین اجراهای موسیقی ایرانی در چند وقت اخیر بود که به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.
تمدید کنسرت «سِحر سَحر»/ تنبورنوازان طرز باز هم به ارسباران می‌روندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، گروه «تنبورنوازان طرز» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی فرشید کاکاوند، اجرای موفقی را با عنوان «سِحر سَحر» در آذرماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران به صحنه بردند. حالا و به دلیل استقبال علاقه‌مندان به موسیقی، این اجرا تمدید شده است و تنبورنوازان طرز این بار دوشنبه ۱۸ دی ساعت ۲۰:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌روند.

این کنسرت در دو بخش به صحنه می‌رود که در بخش اول نوازندگانِ تنبور، سه‌تار، تنبک و عود به همراه خواننده روی صحنه می‌آیند و در بخش دوم با اضافه شدن تنبورنوازان، ترکیب گروه کامل می‌شود. اشعار این کنسرت از سروده‌های مولانا، حمید عابدی‌ها و ابوسعیدابوالخیر انتخاب شده است.

گروه تنبورنوازان طرز در سال ۱۳۸۱ شکل گرفته و تا کنون کنسرت‌های متعددی در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برده و در جشنواره‌ها و رویدادهای بسیاری هم شرکت کرده است. کنسرت «سِحر سَحر» به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه اجرای بخشی از قطعات آلبومی به همین نام و البته چند قطعه تازه دیگر است.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این کنسرت می‌توانند به ایران‌کنسرت مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.
نظر شما