شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کتابخانه داوودیه همزمان با دهه فجر برنامه «قصه خیابان‌های ۵۷» را در قالب دورهمی نوجوانان کتابخوان برگزار می‌کند.

معرفی کتاب «آن مرد با باران می‌آید» در برنامه «قصه خیابان‌های ۵۷»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه داوودیه از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه «قصه خیابان‌های ۵۷» را در قالب دورهمی نوجوانان کتابخوان، روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌کند.

معرفی کتاب «آن مرد با باران می‌آید» نوشته وجیهه سامانی بخش اصلی این برنامه است؛ کتابی در حال و هوای انقلاب اسلامی که داستان آن در چهار ماه پایانی انقلاب در سال ۵۷ می‌گذرد و روایت داستان از مهر سال ۵۷ آغاز و تا ۲۶ دی‌ماه که فرار شاه بوده به پایان می‌رسد.

در این دورهمی که مریم نادری به عنوان کارشناس در آن حضور دارد، نوجوانان شرکت‌کننده درباره قصه‌ها، خاطرات و شنیده‌هایشان از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی سخن خواهند گفت تا ضمن بررسی و مطالعه کتاب‌ها و رمان‌های مرتبط با ایام پیروزی انقلاب اسلامی با وقایع و افراد مؤثر در آن ایام بیشتر آشنا شده و بر اساس برداشت‌های خود از آن اتفاقات تصویر بهتری از نحوه شکل‌گیری انقلاب دریافت کنند.

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما