جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۳۸۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
دورهمی نوجوانان كتابخوان شهر تهران با هدف آشنايی با قصه‌های قرآنی در کتابخانه فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.
دورهمی «قصه‌هايی برای انسان‌شدن» در فرهنگسراهای پایتختبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران، به‌مناسبت نیمه شعبان و ایام نزدیک به حلول ماه مبارک رمضان و با هدف معرفی و آشنایی نوجوانان با قصه‌های قرآن کریم و وقایع، اتفاقات و درس آموخته‌های آن قصص، برگزار می‌شود.
در این نشست‌ها که از ۲۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ۵ اسفند ادامه دارد، هر یک از مراکز مجری، موضوع و داستان خود را مبتنی‌ بر ظرفیت‌های منطقه و ایده‌پردازی اعضایِ باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی کتابخانه خود و با شعار «دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با هدف آشنایی با قصه‌های قرآنی» در قالب‌های مختلف کتاب‌محور، طراحی و اجرا خواهند کرد. 
میهمانان این برنامه، اعضای باشگاه ۱۰۰تایی‌هـا و اعضـای فعـال کتابخانه‌هـا و نوجوانـان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه‌ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب‌ها و قصص قرآنی می‌پردازند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.


نظر شما