دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۸۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
فرهنگسرای فردوس در شادباش عید مهدوی نیمه شعبان برگزار می‌کند:
فرهنگسرای فردوس با مشارکت گروه کر نجوا، کنسرت جشن ولادت امام زمان(عج) را با عنوان «ترنم ظهور مهدی» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای فردوس با مشارکت کانون بانوان نور و گروه کر نجوا، در شادباش ولادت امام زمان(عج) روز شنبه پنجم اسفند از ساعت ۱۷ تا ۱۹ کنسرت موسیقی «ترنم ظهور مهدی» را برگزار می‌کند.

در کنسرت گروه کر نجوا که به مناسبت ولادت امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌شود، ضمن اجرای دکلمه‌خوانی، منتخبی از تصانیف و ترانه‌های ماندگار بزرگان موسیقی ایران اجرا خواهد شد.

در گروه کر نجوا، پری صفری (تنبک)، رها محمدی(دف و دایره)، زهرا شادپور، سعیده شاهسوندی و مهدیه شهشناس(سنتور) به عنوان نوازنده و زهرا اسلامی، فاطمه اعتمادی، سمیه پرنیان، معصومه تیموری، مریم خانیان، شهناز رنجبر، هایده صابر غفوری، سیما طاهری، فروغ عباسی، پروین مفتوحی، مریم ممتاز و زهرا محوی، به عنوان همخوانان گروه حضور دارند. تنظیم قطعات کنسرت بر عهده‌ی محمدرضا میرحسینی است و هایده صابر غفوری، سرپرستی گروه را بر عهده دارد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و حضور در این برنامه می‌توانند تا روز پیش از اجرا، از ساعت ۹ تا ۲۱ با شماره همراه 09102106702 هماهنگ بفرمایند.برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند یا با شماره تلفن 72-44002269 تماس بگیرید.

نظر شما