پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
به مناسبت نیمه شعبان و میلاد خجسته حضرت مهدی(عج) جشن خیابان انتظار از بسته برنامه‌های «گل برای گل» در قالب دو اجرا با برنامه‌های شاد و متنوع به همت فرهنگسرای خاتم(ص) در منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.
برگزاری جشن خیابان انتظار به همت فرهنگسرای خاتم(ص)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این جشن خیابانی که با همکاری گروه‌ها و هیات‌های مردمی محله یافت آباد برگزار می‌شود علاوه بر برنامه‌های هنری با حضور نوجوانان برای عموم شهروندان، هم‌چنین میزها و غرفه‌های سرگرم‌کننده برای کودکان برپا خواهد شد.

خوشامدگویی مسئولان فرهنگی و سخنرانی کوتاه درباره مناسبت نیمه شعبان، اجرای حرکات نمایشی و استند آپ کمدی، مداحی توسط مداح نوجوان آقای امیرمهدی فردوسیان، اجرای گروه سرود پسران نهال اندیشه، اجرای گروه سرود دختران پایگاه امام رضا(ع)، تکنوازی دف توسط نوجوان دانیال مهری، اجرای برنامه توسط گروه زورخانه و پهلوانی، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز، اهدای جوایز به نفرات برگزیده مسابقه قصه ایران آینده و در خاتمه اجرای مراسم آتش بازی از جمله بخش‌های صحنه‌ای این جشن است.

هم‌چنین پخش نذورات و پذیرایی از شهروندان و برپایی غرفه‌های «گل برای گل» شامل بخش کودکان از جمله نقاشی، خلاقیت، اوریگامی و کاردستی از برنامه‌های جانبی این جشن است.

جشن خیابان انتظار روزشنبه و یکشنبه پنجم و ششم اسفندماه مصادف با شب و رور میلاد امام زمان(عج) از ساعت ۴ تا ۶ به نشانی میدان الغدیر، خیابان شهیدمرتضی زندیه، خیابان شهید مصطفی میرهاشمی میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۶۶۲۱۴۴۲۷ تماس بگیرند.
نظر شما