پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
همزمان با روز نیمه شعبان اختتامیه «جشنواره قصه ایران آینده» روز یکشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۷ در ویژه‌برنامه «گل برای گل» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جشنواره قصه ایران آینده به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان دختر و پسر منطقه ۱۴ در قالب قصه و روایتگری برگزار شد.

در این جشنواره ۵۱۹ اثر به دبیرخانه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ ارسال شده که پس از بررسی و بازبینی توسط کارشناسان ادبی ۳۰ اثر برتر انتخاب شده و به مرحله داوری رسیده است.

پس از بازبینی مجدد از بین ۳۰ اثر ۵ اثر برگزیده و ۱۰ اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است که در روز یکشنبه ۶ اسفند ماه  همزمان با روز میلاد حضرت مهدی(عج) در ویژه برنامه «گل برای گل» با اهداء لوح و هدیه نقدی از منتخبین تقدیر بعمل آمد.

اسامی ۱۵ نوجوان شایسته تقدیر در منطقه ۱۴ به انتخاب داوران عبارتند از:

آنیتا اصغری، زهرا شهیدی، علی اکبر میرزاخانی، مهبد مجیدی راد، سارینا فرهنگی،محمد متین صادقی، متین استادی، حنانه احمد نیا، عارفه علیقلی، حامد صباغ صالحیان، فاطمه رحمانیان، مبینا احمدی، مهدیسا ذاکری، ستایش عسگری و ثمین مهدی زاده 
لازم به ذکر در این مراسم ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری از جمله ایستگاه مهدوی، مولودی خوانی با نوای مداح اهل بیت محسن عراقی ،برنامه های استیجی، برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری شامل ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان، برپایی ایستگاههای ورزشی ( ایرهاکی ، فوتبال دستی و ... ) ،چالش آشپزی و سفره آرايي، طراحی تیم نوجوانان با موضوع تصور من از دوره ظهور برگزار شد.

نظر شما