شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کتاب «پرواز اسب سفید» سه‌شنبه ۸ اسفندماه، ساعت ۱۶ در کتابخانه فرهنگسرای اشراق نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی کتاب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،کتاب «پرواز اسب سفید» سه‌شنبه ۸ اسفندماه، ساعت ۱۶ در کتابخانه فرهنگسرای اشراق نقد و بررسی می‌شود.
کتاب پرواز اسب سفید به نویسندگی سیده عذرا موسوی  توسط انتشارات به نشر به چاپ رسیده است.

درون مایه کتاب نوجوانانه «پرواز اسب سفید» بیان مفهوم انتظار و صبر است. این رمان روایتگر زندگی دختر نوجوانی به نام گلبرگ است که پدرش در نزاعی با یکی از همسایگان، اتفاقی او را به قتل می‌رساند و به اعدام محکوم می‌شود. گلبرگ به پیشنهاد مادرش به روستا و نزد مادربزرگش می‌رود که در آنجا ماجراهای جدیدی برای او رخ می‌دهد که با موضوعاتی از جمله انتظار و صبر پیوند دارد.

سیده عذرا موسوی نویسنده در این اثر از ابتدا تا انتهای آن کوشیده در قالب رخدادهای گوناگون و مشکلات متعدد، این مفهوم را تصویر کند. زبان و بیان کتاب بسیار روان است. «پرواز اسب سفید» تلاش می‌کند در فضاسازی باورپذیر، از امید، در دل نا امیدی و بخشش و توبه بگوید، در این کتاب، گلبرگ شخصیت اصلی داستان در حین مواجه با مسائل و مشکلات مختلف پخته و شکوفا می‌شود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه، ساعت ۱۶ به نشانی فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه سالن سینما اشراق مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر 77359222 تماس بگیرند.

نظر شما