جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸
در آزاد راه تهران-قم
در حادثه رانندگي و آتش گرفتن خودرو سواري در كيلومتر 45 آزادراه تهران-قم راننده خودرو در ميان شعله‌هاي آتش جان سپرد.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري 125، اين حادثه ساعت 14 و 8 دقيقه ديروز به ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران اطلاع داده شد و در پي آن آتش‌نشانان ايستگاه 50 بي‌درنگ راهي محل حادثه در نزديکي پمپ بنزين حافظيه شدند.

به گفته حجت‌اله قاسمي معاون فرمانده آتش‌نشانان، خودرو سواري از قم به سمت تهران در حركت بود كه در يك كيلومتري پمپ بنزين حافظيه به علت نامعلومي از مسير خود منحرف شد و پس از برخورد شديد با نرده‌هاي محافظ وسط آزادراه و شكستن بيش از 50 متر از اين نرده‌ها، در برخورد با تير چراغ برق آتش گرفت. شدت برخورد به حدي بود كه تير چراغ برق فلزي از انتهاي آن شكست و در ميان بزرگراه افتاد.

وي افزود: رخداد اين حادثه باعث شد راننده خودرو که خانم جواني بود بر اثر شدت برخورد در ميان شعله‌هاي آتش گرفتار شود و جان خود را از دست بدهد.

وي گفت: آتش‌نشانان حسن‌آباد و شمس‌آباد که به علت نزديكي ايستگاهشان به محل حادثه زودتر به محل رسيده بودند عمليات خاموش کردن آتش‌سوزي و ايمن سازي محل را انجام دادند. آتش‌نشانان ايستگاه 50 نيز با تجهيزات ويژه ايمني، جسم سوخته راننده را از خودرو بيرون آوردند و در اختيار ماموران نيروي انتظامي مستقر در محل قرار دادند.

قاسمي خاطرنشان كرد: خودروي سواري كه در جريان اين حادثه در ميان شعله‌هاي آتش به آهن پاره‌اي تبديل شده بود، با كمك آتش‌نشانان از محل حادثه جمع‌آوري و به پايگاه پليس حافظيه منتقل شد.

نظر شما