پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
نمایشگاه نقاشی و ارائه‌ی آثار هنرهای دستی هنرمندان تجسّمی با موضوع سنّتهای نوروزی و عنوان «جشنواره هفت‌سین» در نگارخانۀ پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با نزدیک شدن به نوروز و فصل بهار، نمایشگاه نقاشی و ارائه‌ آثار هنرهای دستی هنرمندان تجسّمی با موضوع سنت‌های نوروزی و عنوان «جشنواره هفت‌سین» توسط گروه هنری «خانه هنر» به مدیریت مژگان حیدری، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه، هشتم اسفند در نگارخانۀ پردیسان فردوس افتتاح خواهد شد.

در مراسم افتتاح «جشنواره هفت‌سین» که به همت خانه هنر و مدیریت هنری مژگان حیدری برگزار می‌شود، مهمانانی از رشته‌های مختلف هنری از جمله پیشکسوتان نقاشی و استادان هنرهای تجسمی به ویژه هنرهای چوبی، استادان دانشگاه، هنرمندان سینما و تلویزیون، نویسندگان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و ... حضور خواهند داشت. مهمان ویژه‌ی افتتاحیه‌ی جشنواره هفت‌سین، آقای کسرس رشمه کریم، رایزن فرهنگی سفارتخانه کشورهای برزیل، کوبا و شیلی خواهد بود.

«جشنواره هفت‌سین» به مدیریت اجرایی سید محمد مرادی و مدیریت رسانه‌ای دکتر مهدی جاویدپور، از هشتم تا هفدهم اسفند ، به جز روزهای جمعه، از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه پردیسان، میزبان هنرمندان و دوستداران هنر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانۀ پردیسان، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرید.

نظر شما