شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
سیزدهمین نشست «اهل کتاب» سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه با معرفی و نقد و بررسی کتاب «اخلاق خانوادگی ما» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

نقد و بررسی کتاب «اخلاق خانوادگی ما» در سیزدهمین نشست «اهل کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیزدهمین نشست «اهل کتاب» سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۱۵ با معرفی و نقد و بررسی کتاب «اخلاق خانوادگی ما» نوشته دکتر مصطفی السباعی در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

در این نشست حوریه حافظیان نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، دکتر علی متولی‌زاده اردکانی نویسنده، پژوهشگر، مترجم و استاد علوم پایه فرهنگستان علوم، روح‌انگیر راهگانی نویسنده و مترجم و نهایت زمانی مترجم کتاب «اخلاق خانوادگی ما»، به همراه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به بحث و تبادل نظر درباره این کتاب و مروری بر فرهنگ آیین نوروز می‌پردازند.

کتاب «زندگی خانوادگی ما» نوشته دکتر مصطفی سباعی و ترجمه نهایت زمانی، مشکلات رفتاری و اخلاقی تمام افراد خانواده را به طور جداگانه مورد بررسی و کنکاش قرار داده و برای هر کدام از این مشکلات و نقص‌‏ها راه‌‏حلی عملی و ساده ارائه نموده است.

این کتاب کوچک اما بسیار ارزشمند در واقع یک کلاس عملی است که در آن دکتر السباعی با بیان شیوا راه حل‌هایی منطقی و کاملا عملی را ارائه می‌دهد که در سایه آن و تنها با تغییر بعضی از رفتارهای روزمره و عادت‌های همیشگی که می‌توان جامعه سعادتمند را برای تک تک افراد بنیان‌گذاری کرد.

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما