جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
گردهمایی بزرگ راویان و نقّالان کودک و نوجوان و شاهنامه‌خوانان با عنوان «آیین نقل و نوا» با مشارکت خانه فرهنگ آریا در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، گردهمایی بزرگ راویان و نقّالان کودک و نوجوان و شاهنامه‌خوانان سراسر کشور، با مشارکت خانه فرهنگ آریا از ساعت 14.30 تا 17 روز جمعه 18 اسفند در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

«آیین نقل و نوا» نتیجه‌ی چندین دوره آموزش برخط فراگیران کودک و نوجوان از سراسر کشور است. خانه فرهنگ آریا پس از برگزاری پنج رویداد شاهنامه‌خوانی در پنج استان برای فراگیران، در نهایت 31 راوی و نقّال کودک و نوجوان را به منظور شرکت در آیین نقل و نوا و با هدف ارائه‌ی توانایی‌ها و معرفی به جامعه‌ی فرهنگی- ادبی کشور برگزیده است.

شرکت‌کنندگان در این گردهمایی شاهنامه‌خوانی، کودکان و نوجوانان 4 تا 14 سال از استان‌های مختلف کشور هستند که به صورت فردی و گروهی در آیین نقل و نوا اجرای نقل و روایت خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند پس از هماهنگی با شماره همراه 09011991510، به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگسرای فردوس، با شماره 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما