شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۸۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کتاب «روش شادکامی با راهکارهای قرآنی و روایی» نوشته علی طرقی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.
«روش شادکامی با راهکارهای قرآنی و روایی» روانه بازار نشر شدبه گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روش شادکامی با راهکارهای قرآنی و روایی» نوشته علی طرقی به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این‌کتاب با استفاده از زندگی مشاهیر و دانشمندان نمونه‌هایی از سخنان خداوند و ائمه معصومان را به‌عنوان کارگشایان اصلی خلقت در کنار هم آورده است.

نویسنده کتاب پیش‌رو می‌گوید افسردگی را می‌توان سرطان خاموش دوران حاضر نام‌گذاری کرد. افسردگی، مانع رشد و بالندگی است؛ چه‌بسا فردی از امکانات مادی فراوانی برخوردار باشد، ولی با خصلتِ دلمردگی و افسردگی از زندگی لذت نبرد. درصد زیادی از مردم، به خلُق ناشاد مبتلا هستند که برای رهایی از این معضل، راهکارهای دینی را نیاموخته یا به اهمیت آن‌ها پی نبرده‌اند.

علی طرقی با این فرضیه که لازمه بخش بزرگی از تغییر خُلُق ناشاد، به‌کارگیری سخنان امامان شیعه (ع) است کتاب «روش شادکامی با راهکارهای قرآنی و روایی» را نگاشته که در آن با مراجعه به سخنان خداوند و ائمه معصوم (ع) که کارگشایان اصلی خلقت‌اند راهکارهایی برای رویارویی با مشکلات ارایه کرده تا مخاطب بتواند با شناخت درمان‌ها و نیز اجرای دستورات دینی، به نتایجی بسیار مطلوب برسد.

این کتاب با ۱۸۶ صفحه‌و قیمت ۱۱۰ هزارتومان عرضه شده است.

نظر شما