پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
نمایشگاه خط‌نگاره‌های خسرو شیرچی با عنوان «بانگ سکوت» جمعه ۱۸ اسفندماه در فرهنگسرای ارسباران گشایش یافت و تا ۲۵ اسفندماه برپاست.
نمایشگاه خط‌نگاره «بانگ سکوت» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه خط‌نگاره‌های خسرو شیرچی با عنوان «بانگ سکوت» جمعه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران گشایش یافت و تا ۲۵ اسفندماه برپاست. 

آثار این نمایشگاه شامل خوشنویسی خسرو شیرچی از اشعاری از امیر خاکسار و تعدادی از اشعار شعرای کهن فارسی است که در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ارسباران به نمایش در آمده است. 

خسرو شیرچی متولد ۱۳۴۹ بابل، عضو انجمن خوشنویسان ایران و دانش‌آموخته رشته نقاشی از دانشکده هنر و معماری تهران است و برپایی بیش از ۴۰ نمایشگاه انفرادی داخل و خارج از کشور و حضور در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۲۵ اسفندماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما