جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
شهردار منطقه 13 شهرداري تهران از افتتاح پارك علم وفن‌آوري دراين منطقه در آينده نزديك خبرداد و گفت: عمليات احداث بزرگ‌ترين مجتمع تفريحي ، رفاهي ورزشي شرق تهران نيز در آينده‌اي نزديك آغاز و تا پايان امسال فاز اول آن ساخته و آماده بهره‌برداري مي‌شود.

خليل راحتي در گفت و گو با خبرنگار «شهر»، با اشاره به اقدامات و برنامه هاي شهرداري منطقه 13 براي رفع كمبودها وافزايش سرانه هاي اين منطقه گفت: امسال در حوزه فضاي سبز پارك علم وفن آوري، بوستان خانواده و سالن گل وگياه به بهره برداري مي رسد. هم اكنون عمليات ساخت اين بوستان ها در مراحل پاياني قرار دارد و به زودي افتتاح مي شوند.


وي خاطرنشان كرد: هم اكنون احداث فضاي سبز عمودي نيز در منطقه به صورت پايلوت آغاز شده است.

راحتي تصريح كرد: عمليات احداث بزرگ‌ترين مجتمع تفريحي ، رفاهي ورزشي شرق تهران نيز در آينده‌اي نزديك آغاز مي‌شود و تا پايان امسال فاز اول آن با توجه به تأکيد شهردار تهران مبني بر تسريع در انجام فعاليت‌هاي شهرداري ساخته و آماده بهره‌برداري مي‌شود.


وي افزود:مجتمع تفريحي گردشگري موج كه داراي هتل ، بازي‌هاي آبي ، امکانات رفاهي خانوادگي است، در زمين بزرگي واقع در نزديكي اتوبان اسب دواني با حضور سرمايه‌گذاران احداث مي‌شود. اين مجتمع در آينده تاثير مستقيمي بر افزايش جاذبه‌هاي پارك جنگلي سرخه حصار خواهد گذاشت.

شهردار منطقه 13 به احداث پاركينگ‌هاي مكانيزه در اين منطقه اشاره كرد و گفت: يكي از اين پارگينگ‌ها در محله پيروزي با ظرفيت پذيرش 24 خودرو واقع شده است. اين پروژه‌هاي ترافيكي نيز به زودي به بهره‌برداري مي‌رسند.

به گفته راحتي به زودي 2 خانه سلامت نيز در منطقه 13افتتاح مي شود.

نظر شما