شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۸۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر را به هنرمندان این هنر نمایشی و علاقمندان تئاتر تبریک گفت.
امین اشرفی مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری و رییس پردیس تئاتر تهران، به مناسبت روز جهانی تئاتر، ضمن تبریک این روز‌ به جامعه هنری و مخاطبان تئاتر گفت: تئاتر هنر ارتباط اصیل انسانی است که مبتنی بر نیاز بشر شکل گرفته است نیازی از جنس احتیاج به آب، به هوا، به غذا...
تئاتر در بطن جامعه‌ی ایرانی_اسلامی ما نیز در قالب یک حرکت فرهنگی مانا و نمایان است. از مردمی‌ترین شکل آن که ریشه در آیین‌های نمایشی ما دارد تا اجتماعی‌ترین گونه‌ی آن که به غایت بر اصلاح کژی‌ها اصرار دارد.
در هفتمین روز از تکرارِ بهار در سرزمین فرهنگ و تمدن، هنر نمایش را پاس می‌داریم و از خداوند متعال توانی مضاعف در جهت خدمت به هنرمندان فهیم و اصیل هنرهای نمایشی را در سال پیش رو طلب می‌کنیم.
خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری و پردیس تئاتر تهران امید دارد با بهره‌مندی از نیروی انسانی کاردان در کنار برنامه‌ای منطقی و موثر نقشی پررنگ‌تر از پیش در فضای هنر تئاتر ایفا کند و سال ۱۴۰۳ فعالیت امیدآفرین این مجموعه به طبع بلند نظر هنرمندان تئاتر کارگر افتد.
نظر شما