پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۹۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
سیزدهمین نشست گفتگو محور «بچه‌های رستا» با محوریت " تصویر ذهنی نوجوان از بدن خود" در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.
سیزدهمین نشست «بچه‌های رستا» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳، سیزدهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا»، با خط محتوایی "تصویر ذهنی از بدن نوجوان" از ۲۵ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.
در این نشست موضوع لزوم شناخت نوجوانان ازتغییرات ظاهری، نیازهای عاطفی و نقش آن بر ارایه تصویر ذهنی از بدن مورد بحث قرار می‌گیرد.
سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» در هر ماه دو نشست با انتخاب محورهای محتوایی متنوع برگزار می‌شود که تا کنون ۱۲ دوره از این نشست‌ها با موضوعات مختلف تشکیل شده است.
این نشست‌ها در امتداد تشکیل باشگاه مخاطبان نوجوان فرهنگسراها، توسط نوجوانان طراحی و با مشارکت، راهبری و نظارت فرهنگسراها در حال برگزاری است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست‌ها تا ۳۰ فروردین ماه به فرهنگسراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و یا برای به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما