پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
نمایش و نقد و بررسی پویانمایی «پسر دلفینی » روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ درفرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.
نشست نمایش و نقد و بررسی پویانمایی «پسر دلفینی » برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در سومین اجرای باشگاه پویانمایی پفیلا، فیلم سینمایی »پسر دلفینی» یک اثر کاملا بومی‌سازی شده‌ی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش اکران می‌شود و پس از تماشای فیلم شرکت‌کنندگان با حضور کارشناس برنامه در مورد موضوع آن و معنا و مفهومی که از تماشای انیمیشن درک کرده‌اند بحث و گفتگو خواهند کرد.

«پسر دلفینی»، داستان پسر بچه‌ای است که طی یک سانحه هوایی بعد از سقوط هواپیما به دریا پرتاب می‌شود و زندگی جدیدی را با دلفین‌ها و حیوانات آبزی شروع می‌کند. اما بعد از گذشت زمان از دریا وارد جزیره‌ای در جنوب کشور ایران می‌شود و به دنبال مادرش می‌گردد. پسر دلفینی، پسرِ مادر شجاع و فداکاری است که بعد از مادرش مسیر او را طی می‌کند و با شعار "برای مردم" در مسیر نجات دنیا قدم برمی‌دارد.

فرهنگسرای عطار نیشابوری در نظر دارد برگزیده‌ای از انیمیشن‌های مطرح ایران و جهان را با رویکرد مسائل تربیتی و اخلاقی همراه با تاثیرات مثبت  و نکات آموزشی در رشد مهارت‌های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان  هر دو هفته یکبار(هفته اول و سوم هرماه) ساعت ۱۶ در فرهنگسرای عطار نیشابوری به نمایش در آورد.

حضور علاقه‌مندان در این برنامه رایگان است و شهروندان می‌توانند به نشانی میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی. خیابان شهید امیر قلی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.

نظر شما