جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
نمایش شاد و موزیکال «هفت خوان» ویژه کودکان به نویسندگی (آتسا شاملو) و کارگردانی (میثم یوسفی) در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می‌رود.

نمایش «هفت خوان» در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می‌رودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش «هفت خوان » براساس قصه هفت خوان فردوسی نگارش شده است که با استفاده از شیوه‌های نمایش ایرانی و نقالی اجرا می‌شود و سازهای ایرانی نیز این نمایش را همراهی می‌کنند.

در خلاصه این نمایش می‌خوانیم: طرف زال پدر رستم خبر می‌رسد به رستم که ای رستم چرا نشسته‌ای که کیکاووس و لشگریانش به دست دیو سپید اسیر و طلسم شده‌اند و چشم‌هایشان نابینا گشته تو برای کمک به آنها و باطل کردن طلسم دیوان باید از سیستان به سرزمین مازندران سفر کنی رستم به همراه اسبش تنها یار و همسفر باوفایش رخش سفر پر ماجرایی را آغاز می‌کند و هفت خوان را پشت سر می‌گذارد تا طلسم را باطل کند.

نمایش هفت خوان برگزیده شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک و منتخب سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کرده است.

علی بیک محمدی، مهدی رحمتی و رضا فرجی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نمایش «هفت خوان» فروردین و اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان تماشاگران است.

علاقه‌مندان برای رزو بلیت می‌توانند با شماره‌های 09194346356 و 09390966166 تماس بگیرند یا از سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com  اقدام به تهیه بلیت کنند.

نظر شما