جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
نمایش شاد و موزیکال «شازده کوچولو» روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۷ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال  «شازده کوچولو» به کارگردانی احمد تیموری روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۷ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایشنامه آمده است شازده کوچولو به دنبال خوشبختی از این سیاره به آن سیاره می‌رود و با انسان‌های جالبی رو به رو می‌شود.

داستان نوستالژیک شازده کوچولو شاید بهترین قصه‌ای است که در قرن گذشته نوشته و میلیون‌ها نفر آن را خوانده باشند. شاید وقت آن باشد شازده کوچولو به دنیای این روزهای ما سفر کند و ببینیم اگر اکنون به سیاره زمین ما می‌آمد چه می‌کرد و آیا دنیای کنونی ما برایش جذابیتی می‌داشت یا ترجیح می‌داد جای دیگری به دنبال خوشبختی بگردد. زبان کودکانه این نمایش، کودکان ما را به دنیای فانتزی و رویایی شازده کوچولو می‌برد. شایان ذکر است این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۵۰ دقیقه با بازی احمد ‌تیموری، النا سیار مشیری، آیلین صدیقیان، فاطمه مرادی، غزل شریعتی، ستایش شفیعی، هستی سادات صادقی به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  09333472700 تماس بگیرند.


نظر شما