جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
نمایشگاه گروهی خوشنویسی به مناسبت سالروز درگذشت هنرمند و شاعر پرآوازه‌ی کشورمان، سهراب سپهری در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه و کارگاه خوشنویسی «سپهر سهراب» در باغ موزه هنر ایرانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این نمایشگاه، آثاری از اساتید برجسته خوشنویسی از جمله محمدحسین قربانی، محمد علی قربانی، مهدی حسین پور، حسن حجتی، محمد مهدی میرزایی در کنار آثاری از هنرجویان و هنرمندان نسل جوان به نمایش گذاشته شده است.

آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه شامل ۳۵ تابلو‌ی نقاشی خط و خوشنویسی است که با خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ کتابت شده‌اند و همگی از اشعار سهراب سپهری و یا متونی در ارتباط با این شاعر بزرگ، انتخاب شده‌اند. 

این نمایشگاه روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری افتتاح شد و تا ۶ اردیبهشت ماه دایر است و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی الهیه، خیابان شهید فیاضی(فرشته)، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی، شماره ۳۰، باغ موزه هنر ایرانی، نگارخانه پردیس مراجعه کنند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، روز شنبه اول اردیبهشت ماه کارگاه خوشنویسی توسط اساتید و هنرمندان این نمایشگاه برگزار خواهد شد که عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه حضور یابند.

نظر شما