سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۹۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
برنامه‌ی تهران‌شناسی فرهنگسرای فردوس همراه با فعالیت‌های مفرّح فرهنگی، در قالب گشت نیم‌روزه در باغ ایرانی ده ونک، ویژه‌ی بانوان برگزار می‌شود.
بازدید از باغ ایرانی ده ونک در برنامه‌ی تهران‌شناسی فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای فردوس با مشارکت کانون بانوان و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و همچنین آشنایی بانوان با فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و جاذبه‌های گردشگری تهران، برنامه‌ی بازدید از باغ ایرانی ده ونک را در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌کند.

در این برنامه که ویژه‌ی بانوان برگزار می‌شود، علاوه بر بازدید از باغ ایرانی و آشنایی با ویژگی‌های آن، برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی از جمله مسابقه و کارگاه خنده‌درمانی نیز اجرا می‌شود. امکان حضور در این برنامه علاوه بر اعضای کانون بانوان فردوس، برای عموم نیز فراهم است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و هماهنگی حضور در این گشت نیم‌روزه می‌توانند به واحد فرهنگی فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۸۱۸۹۰۴ (خانم اکبرزاده- دبیر کانون بانوان) تماس بگیرند.

نظر شما