جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
با حکم معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات؛
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «مهدی عرفاتی» را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.
دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شدبه‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرشاد مهدی‌پور در حکم انتصاب مهدی عرفاتی به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب بر بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آنها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست‌ویکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران، ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ همزمان با روز خبرنگار با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 
 


منبع: ایرنا
نظر شما