شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۹۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
فیلم سینمایی «پدرخوانده ۲» در پنجاه و هفتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «پدرخوانده ۲» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «پدرخوانده ۲» ساخته فرانسیس فورد کاپولا به مناسبت پنجاه سالگی اکران آن، چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در پنجاه و هفتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.


فیلم سینمایی «پدرخوانده ۲» یک فیلم جنایی و درام محصول ۱۹۷۴ آمریکاست که بازیگرانی چون آل پاچینو، رابرت دنیرو، رابرت دووال، دایان کیتن و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم پس از موفقیت درخشان فیلم پدرخوانده و در ادامه آن ساخته شده و در حال حاضر در نظرسنجی وبگاه IMDb در رده چهارم قرار دارد. «پدرخوانده ۲» برنده ۶ و نامزد ۱۲ جایزه اسکار است.


این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد و امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.


علاقه‌مندان برای حضور در پنجاه و هفتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


با مراجعه به سینماتیکت می‌توانید با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنید. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما