شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
بیست و ششمین ماه‌نشست «در آستانه» به همت کانون ادبی زمستان جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
بیست و ششمین ماه‌نشست «در آستانه» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست و ششمین ماه‌نشست «در آستانه» به همت کانون ادبی زمستان جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

در این برنامه هنرمندان جوان در سه بخش ترانه‌سرایی، خوانندگی پاپ و خوانندگی محلی (ترکی و کردی) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. حسن علیشیری، هما سعادت و داوود رحمت‌اللهی داوران بخش ترانه، محمدرضا چراغعلی، مهدی یغمایی و مسعود همایونی داوران بخش خوانندگی پاپ و چنگیز حبیبیان، حسین فاضل و حسین‌رضا اسدی داوران بخش خوانندگی محلی (ترکی و کردی) خواهند بود. 

برپایی جشن تولد شهره سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و اجرای زنده موسیقی توسط والایار از دیگر بخش‌های ماه‌نشست «در آستانه» است و چهره‌های هنری متعددی همچون رضا بابک، کاوه آفاق، شهرام شکوهی، افشین سیاهپوش و... به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما