شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
خانه‌فرهنگ باصفا با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، خوانش گروهی کتابی از مجموعه تجربه‌های کلیدی را با عنوان «در مطب»، همراه با کارگاه کاردستی و نقاشی برای کودکان برگزار می‌کند.
تجربه‌های کلیدی برای کودکان در کارگاه قصه و کاردستی خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان ۵ تا ۷ سال، با داستان «در مطب» نوشته‌ی سو گریوز، همراه با آموزش ساخت کاردستی و نقاشی، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت و نوآوری برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود، با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، ضمن خوانش گروهی داستان «در مطب» نوشته‌ی سو گریوز و ترجمه ابراهیم عامل محرابی، از مجموعه کتاب‌های کودک با موضوع تجربه‌های کلیدی، ساخت کاردستی و نقاشی نیز آموزش داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ و ۴۴۰۵۳۶۳۵ تماس بگیرید.

نظر شما