جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۴۳۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰
آتش‌سوزي شب گذشته در يافت‌آبادباعث از بين رفتن يك كارگاه صنعتي شد.

به گزارش شهر به نقل از  پايگاه خبري 125، كارگران با ديدن شعله‌هاي آتش در محل كارشان، بي‌درنگ با سامانه 125 تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. ستاد فرماندهي آتش‌نشاني هم اين حادثه را به آتش‌نشانان ايستگاه 38 اعلام كرد و آنان بلافاصله ساعت 20 و شش دقيقه شب گذشته روانه محل حادثه در بزرگراه آيت‌اله سعيدي، بعد از چهارراه يافت آباد شدند.

به گفته رضا پاشاخانلو فرمانده آتش‌نشانان، محل آتش‌سوزي کارگاه واشرسازي بود که حدود 25 متر مربع مساحت دارد و آتش ابتدا از قسمت ضايعات واشرها كه آغشته به روغن و بنزين بود شروع شد و بسرعت گسترش پيدا كرد.

وي افزود: آتش‌نشانان بي‌درنگ با بکارگيري تجهيزات ويژه ايمني و آتش‌نشاني به مقابله با شعله‌هاي آتش پرداختند و موفق شدند در کمترين زمان ممکن آتش‌سوزي را کاملاً خاموش و از گسترش بيشتر آن جلوگيري کنند.

اين فرمانده آتش‌نشاني باز بودن شير گاز و انداختن ته سيگار روشن بر روي ضايعات واشرها را علت بروز اين آتش‌سوزي اعلام كرد و افزود: در جريان اين حادثه به هيچ يك از كارگران و افراد حاضر در اين کارگاه آسيب جاني نرسيد اما خسارت مالي ببار آمد.

 کارشناسان توصيه مي‌كنند: در حالتي که گاز در فضا منتشر شده است بهترين راه اين است که با رعايت همه اصول ايمني و احتياط کامل ضمن باز کردن در و پنجره‌هاي محل، با سامانه 125 تماس بگيريد

نظر شما