جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۵۴۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
مالك منزل مسكوني كه براي آزمايش نشتي گاز از اتصالات سيلندر 11 كيلويي گاز مايع از كبريت استفاده كرده بود آشپزخانه را به آتش كشيد.

به گزارش«شهر» به نقل از  پايگاه خبري 125، رخداد اين حادثه به سامانه 125 اطلاع‌رساني شد و در پي آن ستاد فرماندهي آتش‌نشاني بي‌درنگ آتش‌‌نشانان ايستگاه 74 را ساعت 20 و 41 دقيقه شب گذشته به محل حادثه در جاده امامزاده داود، جاده سنگان، ده سلقون، كوچه شهيد اصغري اعزام كرد.

حبيب خداكرمي فرمانده آتش‌نشانان در مورد اين حادثه گفت: استفاده کردن «سليمان-ع» 52 ساله از کبريت براي آزمايش نشتي سيلندر 11 كيلويي گاز مايع كه تازه نصب كرده بود، باعث انفجار و آتش‌سوزي شد.

وي افزود: بي احتياطي پسر و عروس اين خانواده در تلاش براي خاموش کردن شعله‌هاي آتش با استفاده از پتو، باعث گسترش بيشتر آتش‌سوزي شد.

وي گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ايمن‌سازي محل با بكارگيري تجهيزات ويژه ايمني و آتش‌نشاني، شعله‌هاي آتش را كه وسايل آشپزخانه(كابينت، لباسشويي، هود، اجاق گاز) را در بر گرفته بود مهار و آتش‌سوزي را کاملاً خاموش كردند.

آتش‌نشانان پس از خاموش كردن آتش هر سه نفر را كه سر و صورتشان دچار سوختگي شده بود براي مداوا در اختيار امدادگران اورژانس قرار دادند.

نظر شما