جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۵۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴
«سيد فريد قاسمي» پژوهشگر تاريخ مطبوعات گفت: اميدوارم اين همه انباشت تجربه که در طول سال‌هاي برگزاري نمايشگاه به دست مي‌آيد هدر نرود. در واقع بايد از اين همه انباشت تجربه استفاده شود تا بتوان از اين تجارب با ارزش بهره برد و براي دوره هاي بعد گام بلندتري برداشته شود.

به گزارش خبرنگار شهر به نقل از ستاد خبري بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران، قاسمي با اشاره به آخرين اثرش که در نمايشگاه عرضه شده است گفت: کتاب ايرانشناس مجله نگار، زندگي و کارنامه مطبوعاتي ايرج افشار است که با همکاري دو انتشارات "خانه فرهنگ و هنر گويا" و "نشر امروز" به نمايشگاه آمده است.

وي گفت: به نظرم «ايرج افشار» جزو دسته افرادي است که حق گراني به گردن کتاب و نشر ما دارد، به همين دليل از حدود 20 سال پيش تصميم گرفتم کتابي درباره استقامت و پايداري‌شان بنويسم که در يکي دوسال اخير هم مشغول تدوين آن بودم تا اينکه آماده و منتشر شد.

قاسمي افزود: اين کتاب جزو معدود آثاري است که در زمان حيات يک فرد به منظور گراميداشت آن شخص نوشته شده است. خواندن زندگي و کارنامه اين افراد نوعي تجربه و درس آموزي براي افراد دارد و موجب نسل پروري مي‌شود.

کتاب «ايرانشناس مجله نگار» در 1200 صفحه که با قيمت 350 هزار ريال به بازار نشر عرضه شده است. بيست‏وسومين نمايشگاه بين‏المللي کتاب تهران تا 25 ارديبهشت ماه سال جاري در مصلاي امام‏خميني(ره) برپاست.

نظر شما