جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 7
كتابخانه شبانه‌روزي سپيدار همزمان با بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در منطقه 7 راه‌اندازي شد.

محسن پيرهادي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 7 در گفت و گو با خبرنگار «شهر» ضمن بيان اين مطلب گفت:اين اقدام در راستاي توسعه فرهنگي و كتاب‌خواني شهروندان سطح منطقه صورت گرفته است.

 

وي افزود: اين كتابخانه به صورت شبانه‌روزي است و تمام شهروندان مي‌توانند در هر ساعتي از روز كه مي‌خواهند از امكانات اين كتابخانه استفاده كنند.

 

پيرهادي همچنين از توزيع نرم‌افزار امر به معروف و نهي از منكر در سطح منطقه و شهر تهران خبر داد و گفت: اين نرم‌افزار كه با هدف ترويج فرهنگ ديني و معرفتي جامعه است براي نخستين باراست كه توليد شده است.

 

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 7 درباره برنامه‌هاي اين معاونت همزمان با بيستمين سالگرد ورود آزادگان خاطرنشان كرد: همزمان با سالگرد ورود آزادگان قرار است زندانيان سياسي كه پيش از انقلاب در زندان قصر بوده‌اند در مجموعه فرهنگي خاقاني براي نسل جوان خاطره‌گويي كنند تا ارتباط بين‌نسلي ايجاد شود.

 

اين مقام مسوول در شهرداري راه اندازي مسابقه كتاب‌خواني براي كودكان ونوجوانان و خدمات پاسخگويي به سوالات شرعي همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) و همچنين راه‌اندازي طرح هبه در سطح منطقه را از ديگر اقدامات اين معاونت عنوان كرد.

نظر شما