جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۵۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴
همزمان با ايام ارتحال رهبر انقلاب صورت مي‌گيرد
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 7 از توليد و توزيع رايگان پنج هزار نرم‌افزار با موضوع امام خميني (ره) در مدارس شهر تهران خبر داد.

جواد حيدري‌پور در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين نرم‌افزار شامل زندگينامه، سخنراني‌ها، عكس‌ها و تصاوير، پوسترها، شعرها، آهنگ‌ها و كليپ‌هاي در ارتباط با امام خميني (ره) است كه در ايام ارتحال امام در مدارس راهنمايي شهر تهران به طور رايگان توزيع مي‌شود.

وي با اشاره به برگزاري مسابقه «دوستي با كتاب» در كتابخانه شبانه‌روزي انديشه‌ افزود: اين مسابقه نيز به مناسبت اين ايام و با موضوع امام (ره) ويژه علاقه‌مندان برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي انديشه با بيان اينكه پررنگ كردن فعاليت‌هاي فرهنگي مذهبي به منظور ارتقا سطح اخلاقي و معنوي منطقه با توجه به رويكردهاي سازماني از اهداف اين مديريت محسوب مي‌شود، گفت: در اين راستا كارگاه آموزه‌هاي ديني، سوگواره عطر ياس (به مناسبت ايام شهادت حضرت زهرا «س») و نشست تدبيري در آيين زندگي با موضوع نگاه اسلام به ساده‌زيستي در خانه قرآن منطقه هفت برگزار مي‌شود ضمن اينكه كارگاه حجاب نيز در خانه فرهنگ قاسم‌آباد در نظر گرفته شده است.

به گفته حيدري‌پور، نشست «عقل معاش»، گردهمايي اصناف منطقه 7، نشست جوان و الگوي مصرف، سلسله جلسات پاتوق هنر و كارگاه آموزشي «زندگي شاد و موفق» از ديگر برنامه‌هايي است كه با هدف ارتقا سطح اخلاق شهروندي و معنويت تا پايان فصل بهار برگزار مي‌‌شود.

نظر شما