جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۶۲۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
رئيس اداره عقيدتي سياسي نهاجا با اشاره به 8سال دفاع مقدس شهداي جنگ تحميلي را موجب آبرو و عزت ايران اسلامي دانست .

به گزارش خبرنگار شهر، مركز آموزش‌هاي شهيد خضرايي نهاجا امروز ميزبان دو تن از لاله‌هاي هشت سال دفاع مقدس بود.

در اين مراسم پيكر پاك مطهر دو تن از شهداي هور خوزستان با حضور جانشين فرمانده نهاجا( نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران) و نيروي اداره عقيدتي سياسي نهاجا و جمع كثيري از فرماندهان، روحانيون و كاركنان و خانواده‌هاي آنان تشييع شد.

عباس محمد حسني رئيس اداره عقيدتي سياسي نهاجا سخنران اين مراسم بود كه طي سخناني از نبي اكرم (ص) فرمودند: بهترين مرگ، مرگ در راه خدا كه همان شهادت است و شهداي جنگ تحميلي 8 سال دفاع مقدس را موجب آبرو و عزت ايران اسلامي دانست .

وي افزود: جوانان ما از اين شهدا درس وفاداري ايثار و استقامت بياموزند تا استكبار جهاني لحظه‌ايي تجاوز نظامي به ايران اسلامي را در فكر خود نياورد.

وي همچنين افزود: براي اداي حق سنگيني كه شهداي عزيز بر گردن ما دارند بايد از خداوند كمك بگيريم.

سيد نصير الاسلامي رييس عقيدتي سياسي مركز آموزش‌هاي شهيد خضرايي هم در اين مراسم با اشاره به هدف از تدفين شهدا در اين مركز افزودند: اين مركز كه عهده دار آموزش نظامي و رزمي به جوانان پايور نهاجا است علاوه بر آموزشهاي فوق روحيه شهادت طلبي و فرهنگ ايثار و جهاد را هم از اين شهداي عزيز بياموزند و همواره خود را مرهون و مديون خون شهداي 8 سال دفاع مقدس بنامند.

گروهي از جوانان اين مركز با ابراز احساسات نسبت به مقام بالاي شهدا اعلام كردند فضاي شهيد خضرايي يك فضاي معنوي شده و ما تا آخرين قطره خون از خون شهداي گرانقدر ايران اسلامي و مرزهاي آبي و خاكي كشورمان دفاع مي‌كنيم.

 

در اين مراسم يگان تشريفات نهاجا با نواختي نماهنگ حماسي غيورمردان فجر آفرينان نهاجا با احترام خاص نظامي پيكر پاك مطهر دو تن از شهداي جاويد الاثر 8 سال دفاع مقدس را مشايعت كردند.

 

نظر شما