جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۶۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
ي خواستم از آقاي ضرغامي تقاضا کنم که در اين خصوص و برنامه هاي مشابه حساب شده عمل کنند و بيش از اين داغ دل مردم را نسبت به نامحرمان انقلاب و اسلام تازه نکنند.

به گزارش "فردا"روزنامه کيهان به نقل از دو خواننده خود نوشت:


* با کمال تاسف تلويزيون يکي ازمبلغان بدحجابي است اخيرا يعني چند سالي است که برخي گويندگان، هنرپيشه هاي سريال ها و مجريان و حتي ميهمانان زن برنامه هاي تلويزيوني اين رسانه از مانتوهايي کوتاه و کاملا چسبان استفاده مي کنند و تاکنون هيچ تدابيري براي حل اين موضوع انديشده نشده است حالا شما از جامعه چه انتظاري داريد.

* شبکه 3 سيما برنامه اي تحت عنوان «براي سينما به نام شبکه هفت» را به طور زنده پخش مي کند که مجري آن فردي است که سابقه مطلوبي در اين عرصه از لحاظ اعتقادي و آثاري که از خودش برجاي گذاشته ندارد. وي در بين برنامه اخير خود ارتباط مستقيمي داشت با مخملباف کارگردان ضدانقلاب که در فتنه اخير نيز نقش برجسته اي در شعله ور کردن آتش فتنه داشت و ضمن تجليل و تقدير از ايشان و آثارش از وي خواست که به ايران بازگردد. مي خواستم از آقاي ضرغامي تقاضا کنم که در اين خصوص و برنامه هاي مشابه حساب شده عمل کنند و بيش از اين داغ دل مردم را نسبت به نامحرمان انقلاب و اسلام تازه نکنند.

نظر شما